Najważniejsze jest zadowolenie klienta

Zapraszamy na rozmowę z właścicielem i kierownikiem salonu BLU w Bielsku-Białej, Panem Tomaszem Rapą. Związany z branżą łazienkową od wielu lat, opowiada nam dlaczego w jego pracy najważniejsze jest zadowolenie klienta i co z tego wynika. Specjalnie dla nas mówi także o tym, co wyróżnia jego salon na mapie podobnych lokalnych placówek.

SALON BLU I DDD BIELSKO-BIAŁA - KILKA WAŻNYCH FAKTÓW

ADRES: ul. Partyzantów 22, 43-300 Bielsko-Biała
WŁAŚCICIEL/KIEROWNIK SALONU: Tomasz Rapa
ROK ZAŁOŻENIA: 2016
POWIERZCHNIA: salon BLU - 350m2, salon DDD - 250 m2 (łącznie - 600 m2)
LICZBA BOKSÓW EKSPOZYCYJNYCH: 30
LICZBA PRACOWNIKÓW: 3
ZAKRES DZIAŁALNOŚCI: płytki, armatura, kabiny, wanny, meble łazienkowe, podłogi, panele, drzwi
USŁUGI: projektowanie, transport, montaż podłóg i drzwi
PROWADZONE AKCJE I KONKURSY DLA KLIENTÓW: m.in. karta rabatowa 10% salon BLU i DDD
WSPÓŁPRACA Z ARCHITEKTAMI: tak

Panie Tomaszu, jak długo pracuje Pan w branży łazienkowej, od jakiego czasu pod szyldem BLU?

W branży łazienkowej pracuję już od 13 lat, a pod szyldem BLU - 1,5 roku. Jestem zadowolony ze współpracy z BLU. Robię  to, co lubię, a najważniejsze dla mnie jest to, aby  klient wyszedł z naszego salonu zadowolony.

A co uznaje Pan za największe wyzwanie w Pana pracy?

Największym wyzwaniem w mojej pracy jest dobranie odpowiedniego asortymentu na ekspozycję. To ma bezpośrednie przełożenie na zwiększenie sprzedaży w naszym salonie.

Jak wygląda codzienność Pana i Pańskich pracowników w salonie?

Najważniejszy dla nas w codziennej pracy jest klient, a co za tym idzie dobranie asortymentu według jego oczekiwań. Z pewnością jednym z przyjemniejszych momentów jest ten, w którym nowy klient odwiedza nas z polecenia naszych poprzednich klientów. To daje nam największą satysfakcję i motywację do dalszych działań.

Co wyróżnia Państwa salon na mapie lokalnych placówek z podobnym asortymentem?

Nasz salon wyróżnia się spośród lokalnych salonów wysokim poziomem ekspozycyjnym oraz tym, że w jednym miejscu klient może zakupić płytki, armaturę, wanny, kabiny w salonie BLU oraz panele, podłogi i drzwi w salonie DDD. To bardzo szeroka oferta, jeśli chodzi o wyposażenie wnętrz.

Czy dziś trudno jest przyciągnąć i utrzymać klienta? Co jest Państwa kluczem do sukcesu w tym zakresie?

Handel w tych czasach jest trudny, a klient wymagający. Dlatego też mamy satysfakcję z tego, że docieramy do coraz większej grupy klientów poprzez różne akcje promocyjne, a przede wszystkim dzięki naszej dobrej i profesjonalnej obsłudze.

Na co - oprócz wspomnianej profesjonalnej obsługi - mogą liczyć klienci przychodzący do BLU w Bielsko-Białej?

W naszym salonie oferujemy poradę architekta, projekt w cenie zakupów, kartę rabatową BLU i DDD, montaż podłóg i drzwi. Współpracujemy także z wykonawcami, którzy realizują nasze pomysły i rozwiązania u klientów.

Salony sieci BLU to także dedykowana specjalnie im marka Azario. Co wyróżnia te produkty i dlaczego urządzając łazienkę warto się nimi zainteresować?

Marka Azario to produkty tylko dla naszej sieci BLU, a co za tym idzie klient otrzymuje coś unikalnego, innego niż oferuje konkurencja. Ponadto produkty te są w bardzo dobrych cenach.

Skontaktuj się z salonem BLU w Bielsku-Białej

Kliknij "Lubię to"
aby śledzić nasze wpisy na Facebooku