BLU – i remont z głowy!

Urządzenie pięknej łazienki nie musi słono kosztować ani tym bardziej być stresujące. W porządnym salonie łazienkowym mamy przystępne ceny, a w gratisie niezbędne doradztwo, profesjonalny projekt, transport zakupów i nieoprocentowane raty. O tym, co najlepszy olsztyński salon łazienek oferuje klientom, rozmawiamy z Agnieszką Wiśniewską, kierowniczką salonu Blu.
  • "Nowe Życie Olsztyna" nr 21 (216), 2017
  • Poznaj BLU

Pani Agnieszko, przyznam się pani! Sądziłam, że w salonie łazienkowym jest drożej niż w marketach budowlanych.

– Czasy się zmieniły. Dziś salony łazienkowe, wyspecjalizowane w sprzedaży ściśle określonego towaru, mają go od producentów po atrakcyjnych cenach. Nie muszą narzucać klientowi wysokiej marży. Nasz salon oferuje zakupy na każdą kieszeń. To  u nas kupuje się w przystępnych cenach glazurę, gres, płytki, armaturę i oświetlenie. Mamy płytki od 29,90 zł/mkw., jest to cena niższa niż w niejednym sklepie ogólnobudowlanym.  A u nas klient obok dobrej ceny otrzyma również szereg innych korzyści.

Jakich korzyści? Czego olsztynianie oczekują od salonu łazienkowego?

– Może się wydać to zaskakujące, ale chyba najbardziej potrzebują zaufać komuś od A do Z. Chcą wejść do sklepu i spokojnie się po nim rozejrzeć. Poszukać pomysłu – u nas jest aż 70 wystaw aranżacyjnych, więc jest się czym zainspirować. Czasami klienci mają wyklarowany pomysł, a czasami oczekują, by pomóc im sprecyzować to, co świta w głowie, przełożyć to na konkretne produkty. To wygodne, że wszystko, co potrzebne do urządzenia łazienki, mają w jednym miejscu i często w najatrakcyjniejszych cenach na olsztyńskim rynku. Zakupy mogą opłacić w dziesięciu ratach zero procent. Nie trzeba przyjeżdżać autem  z przyczepką po ciężkie płytki albo armaturę. Dostarczamy klientom zakupiony towar nieodpłatnie na terenie całego kraju.


To robi wrażenie. A czy projekt łazienki też jest gratis?

– To prawda, klienci mogą bezpłatnie skorzystać z usług naszej projektantki. Dobry projekt łazienki to podstawa. Przemyślane decyzje dotyczące wyboru materiałów, kolorystyki i stylu zaowocują zadowoleniem przez lata. Dzięki projektowi klient może się dowiedzieć, jak zaaranżować nawet bardzo małą łazienkę, jak ją powiększyć optycznie bądź jakich użyć trików, by wykorzystać powierzchnię co do centymetra. A wiadomo – lepiej dokonać ewentualnych modyfikacji w planie niż później żałować, że coś się nie spięło, bo nie zostało wzięte pod uwagę.

To prawda. Mam wrażenie, że lubi pani tę pracę...

– Tak, nasz cały zespół daje z siebie wszystko. Doradzamy, kiedy jesteśmy zapytani, ale nie narzucamy nigdy własnych wizji klientowi. To ma być jego łazienka. Co możemy, to dajemy w prezencie  – i te nieoprocentowane raty, i projekt, i dowóz towaru. Cieszy nas, że zostaliśmy zwycięzcą tytułu „Salon roku 2017” przyznawanego przez branżowy magazyn „Łazienka”  i – co ważniejsze – że klienci polecają nas przyjaciołom i bliskim.


No właśnie, bo przecież urządzanie nowej łazienki powinno być radosnym momentem, a nie jakąś stresującą przeprawą!

– Dlatego o wszystkim pomyśleliśmy. Przygotowaliśmy nawet strefę malucha, by rodzice bez pośpiechu mogli rozejrzeć się po łazienkowych okazjach. Mamy jedenastoletnie doświadczenie, więc rozumiemy, czego oczekują klienci.

BLU salon łazienek Olsztyn

ul. Lubelska 25, Olsztyn
Telefon: 660 764 928

Raty 10 x 0%

Zobacz więcej

Laufen WC PRO

Zobacz więcej
Kliknij "Lubię to"
aby śledzić nasze wpisy na Facebooku