Reklamacje
GWARANCJA I RĘKOJMIA
Gwarancja
Rękojmia
Dział Reklamacji/Salon łazienek BLU rozpatruje reklamacje zgłoszone w oparciu o rękojmię w terminie 14 (czternastu) dni liczonych od dnia otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego, zawierającego wszelkie informacje niezbędne do rozpatrzenia reklamacji, w szczególności dokument potwierdzający zakup reklamowanego towaru, opis wady, wskazanie uprawnienia, z którego chce skorzystać Klient (żądanie wymiany towaru na wolny od wad, żądanie usunięcia wady, złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny, złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy).W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, Dział Reklamacji/Salon łazienek BLU, przekaże Klientowi pisemne uzasadnienie decyzji dotyczącej reklamacji na adres mailowy wskazany przez Klienta bądź listownie.
ADRES POCZTY ELEKTRONICZNEJ DO SKŁADANIA REKLAMACJI:
miejscowosc@blu.com.pl (w adresie wpisać miejscowość w której dokonano
zakupu)
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem Państwa danych jest BR Konsorcjum Sp. z o.o. Refleks Sp. k. z siedzibą przy ul. Składowej 12, 15-399 w Białymstoku. Kontaktować się z nami można za pomocą poczty tradycyjnej lub poczty e-mail na adres sekretariat@refleks.pl.
- W sprawach związanych z przetwarzaniem danych, można kontaktować się z naszym Inspektorem ochrony danych: iod@refleks.pl.
- Celem przetwarzania danych oraz podstawą prawną tego przetwarzania jest rozpatrywanie reklamacji prowadzone na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny ciążący na administratorze).
- Okres przechowywania danych: Dane będą przechowywane do czasu osiągnięcia wyżej wymienionego celu oraz wygaśnięcia ewentualnych roszczeń związanych z reklamacją.
- Odbiorcami Państwa danych mogą być: a. podmioty, z którymi zawarliśmy umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (na przykład: producenci, dystrybutorzy, importerzy), b. kurierzy, Poczta – w zakresie transportu przesyłek, c. dostawcy Państwa elektronicznej skrzynki pocztowej, operatorzy telefonii lub dostawcy komunikatorów – w zakresie prowadzonej z Państwem komunikacji d. gwaranci – czyli podmioty, na których spoczywa odpowiedzialność z tytułu gwarancji e. banki uczestniczące w transferach przelewów bankowych.
- Posiadają Państwo następujące prawa: a. prawo żądania dostępu do danych; b. prawo żądania sprostowania danych; c. prawo żądania usunięcia danych; d. prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych; e. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; f. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych); g. prawo do wycofania zgody w dowolnym czasie, choć wycofanie tej zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania danych, jakie będzie miało miejsce przed jej cofnięciem.
- Podanie przez Państwa danych jest dobrowolne, jednak odmowa ich podania uniemożliwi rozpatrzenie reklamacji.
- Źródło danych: dane pozyskujemy bezpośrednio od Państwa (formularz zgłoszeniowy)
- Nie będziemy podejmować decyzji dotyczących Państwa w sposób zautomatyzowany. W podejmowanie wszystkich decyzji, które Państwa dotyczą, w istotny sposób zaangażowany będzie człowiek.